Linki sponsorowane

 

Darmowa reklama w Google 

Zachęcamy do skorzystania z promocji na darmową reklamę w Google. Tylko do końca września! Przeprowadzimy dla Państwa kampanię AdWords o wartości 300 zł. Liczba kuponów jest ograniczona.


Linki sponsorowane są bardzo skuteczną metodą dotarcia do klientów. Linki tekstowe wyświetlają się na stronach wyszukiwarki obok wyników oraz nad nimi. Poza wynikami wyszukiwania, linki sponsorowane w formie tekstowej, graficznej oraz video mogą być prezentowane na powiązanych tematycznie stronach internetowych w sieci reklamowej. Wyświetlają się osobom, które Państwa szukają. Linki docierają więc tylko do tych, którzy interesują się, próbują się dowiedzieć lub już wiedzą, czego potrzebują albo co chcą kupić. 

Płatności za linki sponsorowane mogą być rozliczane na kilka sposobów. W najpopularniejszym modelu rozliczeń linki sponsorowane wyświetlają się za darmo, a płatności są naliczane tylko za kliknięcia. Inwestuje się zatem bezpośrednio w osiągnięcie efektu - w pozyskanie zainteresowania osób, które klikną w reklamę i wejdą do Państwa serwisu.

Drugi możliwy sposób rozliczania reklam to płatność za emisję reklamy graficznej. Może być stosowany w przypadku reklam, których celem jest przekazanie lub utrwalenie informacji o produktach lub usługach bez konieczności wywoływania działania użytkownika (tak zwana reklama displayowa).

 

Dobrze dobrane słowa kluczowe i trafne teksty reklamowe będą pracować na korzyść Państwa firmy z wyjątkową skutecznością, przyciągając klientów i zwiększając obroty.

Kampania linków sponsorowanych jest dokładnie dopasowana do specyfiki prowadzonej działalności oraz charakterystyki odbiorców. Może uwzględniać takie czynniki jak: pory dnia lub dni tygodnia, w których Państwo pracują; miejsce zamieszkania i języki, jakimi posługują się klienci, czy też strony internetowe, które czytują. Dopasowanie linków sponsorowanych do potrzeb i preferencji potencjalnych klientów powoduje, że płaci się za dotarcie do bardzo sprecyzowanego grona osób.

Natężenie linków sponsorowanych w ciągu dwóch tygodni
Dopasowanie kampanii do dni tygodnia. W weekendy mniej osób szuka informacji biznesowych niż od poniedziałku do piątku, więc linki wyświetlamy rzadziej.

Wielką zaletą linków sponsorowanych jest możliwość szybkiego dostosowania ich do zmieniających się warunków. Wyjątkowa elastyczność tej formy reklamy pozwala włączyć wyświetlanie linków zaraz po dodaniu do sklepu internetowego nowego produktu lub całej linii produktów, czy też zakończyć wyświetlanie po wyczerpaniu się zapasów. Dodatkowo możemy zintegrować sklep z Adwords przy użyciu Adwords API tak, by kampania automatycznie dopasowywała się do dostępnego asortymentu lub by prezentowała aktualne promocje.

Oferujemy doradztwo w zakresie planowania kampanii, jej konfigurację oraz uruchomienie. W czasie trwania kampanii monitorujemy ją i optymalizujemy tak, by jak najlepiej wypełniała postawione cele.

Wszystkim klientom zapewniamy dostęp do panelu online, w którym znajdują się rzetelne, podawane przez Google dane dotyczące kampanii, takie jak: liczba wyświetleń i kliknięć, ustawienia budżetu, konwersje oraz inne przydatne w ocenie skuteczności działań reklamowych. Informacje te są aktualizowane na bieżąco i pozwalają ocenić efektywność inwestycji.